Het is een actie vanuit de nieuwe chocoladefabrikant LaPri. Door het gezamenlijk opeten van deze paashaas van melkchocolade, wil LaPri een nieuwe lekkernij onder de aandacht brengen. Onder het motto ‘Celebrate spring!’, is dit de aftrap van de Nederlandse marketingcampagne.
Niet teveel zon
Het gevaarte wordt rond half negen geplaatst. Vervolgens wordt er nog een steiger omheen opgebouwd. ‘Er moet vanaf de oren begonnen worden met opeten om te voorkomen dat de paashaas omvalt. Dit moet natuurlijk op een veilige manier kunnen, vandaar de steiger’, aldus campagneleidster Joke Nooitgedacht. ‘Het is ook van belang dat we niet teveel zon krijgen, we willen niet dat de haas voortijdig smelt.’ Mocht de zon toch teveel gaan schijnen morgen dat kan er nog een kap over de steiger worden getrokken.
Na Nijmegen zal op nog eens negen andere pleinen in Nederland de XXL chocolade paashaas aangeboden worden. Onder meer in Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam en Enschede zal deze maand een variatie van chocola met dezelfde omvang opduiken.
Ben jij dol op chocolade en wil jij weten welke nieuwe lekkernij de chocoladefabrikant LaPri op de markt gaat brengen? Kom dan vanaf 11.00 uur naar de Grote Markt en snoep gratis mee van de XXL chocolade paashaas.
Winactie
Via de Facebookpagina van Nieuws uit Nijmegen maak je drie keer kans op een chocoladeverrassing. Like het artikel of tag iemand die hier heerlijk van zou smullen. De drie winnaars worden maandag 2 april om 18.00 uur bekend gemaakt bij het bericht op Facebook.